Saker ni inte visste om mej, sånt jag älskar ..blabla..

5 saker ni inte visste om mej
  1. Jag är emetofobiker. (har kräkfobi)
  2. Jag har datanördsränder på min mage, pga dålig hållning och dåliga sittställningar.
  3. Jag spelar 3 olika instrument; piano, gitarr och elbas. (även sång)
  4. Att jag hatar sjaskiga komediserier på Kanal5.
  5. Jag är kusin med kronprinsessan Victoria (..okej, de där var inte sant ;o..)
Extra: Jag hatar att ta tabletter (enkla som t.ex Alvedon, Ipren).

5 saker jag älskar
  1. Röda bär; hallon, smultron, jordgubbar osv. (förutom lingon! :o)
  2. Brittisk accent!
  3. Köra bil.
  4. Citronvattnet på kinarestaurang.
  5. Göta Kanal-filmerna!
5 saker jag hatar
  1. Att kliva upp för fort så det svartnar framför ögonen (i värsta fall gränsen på att svimma)
  2. För sura citrusfrukter.
  3. När folk smaskar och man riktigt hör tuggan tumla runt i munnen. -.-
  4. Halvlång lugg och för uppklippt hår.
  5. När det kliar och man inte har möjlighet att klia sig precis då!
De är jag de'! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0