Cause it was New York.

Hej!
Denna härliga vecka började på ett mycke dåligt sätt, haha! De började me att jag va hos tandläkaren imorse och trodde såklart att jag bara skulle kolla till den här bettskenan som jag har och sen få gå. Näpp, där hade jag fel! Dumpade dit två bedövningar och gick därifrån med en lagad tand + tandvärk. Usch och fy och blä! Ingen bra start på måndagen/veckan! :(
Haft tandvärk/huvudvärk till och från idag men bedövningen har äntligen släppt. Haft gympa idag, cirkelträning. Riktigt skoj faktiskt! :) Och när jag kom hem så somnade jag och sov faktiskt två timmar.. :s
Har i övrigt rätt mycke jobb att göra den här veckan igen på skolan. :/ Bildredovisning om Gharlandaio på onsdag, engelska diagnos och SO-prov på fredag. Dryygt! Men så underbart härligt att ha lov sen nästa vecka. :) Och då jäman anåda ska jag träffa hjärtat mitt! Åh, va jag längtar! :) <3
nu ska jag varva ner lite me lite lugn musik, har huvudvärk. :/ Och sen ska jag lägga mej och prata me hjärtat och sova en välbehövlig natts sömn.
Sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0