In my head.

Hej!
Åh, nu börjar jag iaf känna mej som en människa igen. Haft värsta huvudvärken i två dagar nu. Usch och fy och blä. :( vart sängliggandes i princip hela tiden. Så nu gör kroppen uppror om att få börja röra på sej, klarar inte att va utan dom här kvällspromenaderna. Ingenting i kroppen mår bra eller funkar som de ska då, märker jag. :( Man blir lite handikappad när huvet håller på ta kål på en. Tålde knappt ljuset så såklart ingen bloggning och tv'n fick stå på avstånd. Sova med en tröja knuten för ögonen, you name it. Två dåliga dagar i sängen helt enkelt. :/
Men nu börjar jag trots allt känna mej mycke bättre och ser fram emot ett superbra höstlov som ligger framför mej! :d Och längtar som sjuttsiken tills jag får träffa hjärtat mitt. <3 Längtar såå efter han!
Nä, nu ska jag gå och ringa till han tro jag innan Idol börjar igen. :) första gången jag ser idol på flera veckor, btw. :o
Clouds filled with stars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0