This lazy day.

Hej!
Idag blir en riktigt lat dag. Troligen för att den började med att väckarklockan ringde och jag såg regnet ösa ner utanför fönstret. Såna dagar vill man bara lägga sej ner, somna om och vakna till strålande solsken. Men.. livet är inte alltid så rättvist så jag fick pallra mej upp och in i duschen till nån form av värme iallafall. Och sen äta frukost och gå ut i ösregnet mot kyrkan och gudstjänst. Hade en rätt bra stund där, där de pratades om änglar och en massa sånt och sen har jag bara vart hemma och latat mej. Ätit riktigt onyttigt oxå, gjorde t ex en glasstallrik me Digestive-kex i. Men gott blev de! :)
Och nu sitter jag här och kollar på Paris Hilton's Dubai BFF och smsar. Ska nog fortsätta så fram till middagen.
Ha en fortsatt bra dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0