Cuddles.

Åh, trivs så galet bra på dagiset och vill nästan aldrig åka hem därifrån! Vissa tyr sig ju lite mer till en och jisses va jag får gosa me dom hela dagarna. :) Dom sitter i mitt knä & läser sagor, byter deras blöjor, leker me dom, ritar, är ute och härjar runt me dom, supermysigt! Och snälla barn är de, inga som helst bekymmer om nånting egentligen! Vill ibland ta hem nån av dom men.. då skulle nog deras föräldrar bli lite sura. höhö. ;)
Dock är jag ganska trött efter en heldag med småttingar och all kontroll över dom och skärpa som krävs utav mig, så blev bara lite städning när jag kom hem, hemmaträning & dusch. :)
Imorrn fortsätter vi att busa med barnen!

Kommentarer
Postat av: Alice & Nora

SV: Åh tack! :)

2012-04-17 @ 22:01:40
URL: http://alicenora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0