Sommarlovets sista dag.

Yepp, då är jag inne på fjärde dagen av penicillin. Eftersom jag då blev smittfri igår så kunde jag inte hålla mig från att gå ut & kika på bilträffen. Så blev upphämtad av LooL, Lisa, Daniel och hennes mamma så vi cruisade runt lite i fiinbilen och kollade på alla andra veteranbilar! For och kollade lite på dansen, kika på byn och hade grymt jävla roligt! Tack brudar för kvällen. ♥
Ett kanonbra avslut på sommarlovet trots att jag ser ut som en prickigkorv, haha! :)
 
Idag har jag vart duktig & farit och handlat upp en del till kylskåpet åt mamma. Köpte även Nutella åt mig själv, hoho. Så blev toast och Nutella när jag kom hem till penicillinet och sen blev de städning av rummet!
Hängt upp nya gardiner, bäddat rent i sängen, torkat damm, sorterat och fixat smarriga doftljus. :) 
En riktigt bra helg trots dagens regn! 
 
Nu ska jag och mammi käka pizza som jag köpte me mig, naminam! :))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0