Gosegos

Fasiken va härligt de va att sova ut imorse! Behövde verkligen mina 11 timmars sömn. :) Följde me pappa & handlade en sväng, tjockade i mig lite julmust. Sååå gott! Sen for jag hem & vila lite och kolla på nån bra film me mammi. Blev bjuden på mat hos faster, tacogratäng o nachos & glögg o glass till efterrätt. Namnam! Då va även lilla Lycka där (mitt kusinbarn) så fick gosa och snuttas me henne ett tag. Så jävla söt ungen är! ♥ ah, så får jag inte in bilden till datorn via bluetooth så får bli i inlägget ovan istället..
Gick ut me lisen en stund ikväll, drack varm choklad från Time & surra lite. Mysigt, fast ohyggligt kallt.. Så nu är jag hemma o ska äta en go'macka som mamma gjort åt mig, gullig hon! 
Kanske ta en kopp the oxå för att få upp värmen lite.. 
 
Puuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0