Snart, snart, snart.

Snart går vi på helg. Snart får jag/vi släppa alla prov och allt jobb vi haft under två tunga veckor och bara andas ut. Även denna helg blir en så välbehövd laddning inför nästa vecka som blir en fullt ut chillvecka, sista innan lovet. 
Fick bläresultat på engelskadiagnosen, badday helt enkelt. Dock gick första delen av matteprovet idag bättre än nånsin & väntar mig samma känsla imorrn på andra delen & även kemiprovet som kommer avsluta veckan.
Tog mig en härlig promenad ikväll trots äckelslasket. 
Imorrn väntar andra delen av matteprovet, kemiprov & sen hem till hjärtat! Perfekt början på helgen. ♥ Blir hämtad på kvällen av pappi och sen drar jag vidare hemöver me han & finstövarn! De här blir b r a! :) 
Måste även fixa praoplats imorrn..
 
Ja, mycke att tänka på och hålla i huvet. Men snart, snart.. får jag släppa allt de här och va ledig. :)
Puuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0