Studiebesök

Har vart i stan på en heldags studiebesök på sjukhuset! De va grymt kul att se avdelningarna som man valt och va intresserad av. :) Gick på information & avdelnings-besök 10-15 och sen sprang vi ut på stan & åt lite mat och köpte lite onödigt som vanligt, haha! Jag fick dock me mig lite underkläder, en mössa & ett nytt puder.
Blir nog en filmkväll i sängen ikväll & sova rätt tidigt. :) Har ju två dagar kvar av veckan innan man kan andas ut en helg. 
Imorrn äre mycke på schemat igen; idrott, IUP, klasströjorna (mitt ansvar), föräldramöte. Men en god natts sömn så älskar jag detta tempo, wihoo! :) 
Och som toppen på allt får jag hem hjärtat efter skolan imorrn tills föräldramötet. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0