Friday ♥

Usch, va dålig jag varit på blogga sista dagarna! Men dagarna är ju fylld me skola & sen har även alla kvällar varit fullspäckade den här veckan, så därav lite bloggning.
Men nu äre ju fredag, så skönt! :)) Ska äntligen ta mig en sovmorgon, inte haft sovmorgon på tre veckor så bara längtar tills jag ska slå igen mina blå o sovaaa halva dan imorrn, haha! 
Hade iaf skidavslutningen me mina små längdåkare, roligt värre än fast de va svinkallt & jag är så förkyld jag bara kan bli! ..igen. Men bara o leva me de! Grillade korv & marshmallows, fick en hel del gulliga kommentarer o reflekteringar från dom vilket gör en superglad att även dom känner resultat o bara är 4-5 år! :) delade ut diplom o så va skidsäsongen slut för den här gången!
Ikväll gick jag & mina bruds ut, så skönt när allihopa är hemma & kan gå ut o surra o knasa oss! Inte alla helger de händer. :) Dock slutade kvällen inte alls som vi tänkt oss riktigt men känns som vi gjorde en god gärning iaf & hoppas på att de löser en del. Kan säja att de finns många sjuka människor som borde spärras in, fortare än kvickt. 
Far till pappa på söndag, ska bli kul! 
Nu ska jag bara ta en macka & oboy, snyta mig & ta hostmedicin och sen sooova! 
 
/r 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0