Onsdag

Mobilen funkar fortfarande inte.. aaaah, bli ju galen snart! Ändå gjorde den framsteg inatt, nu funkar halva skärmen att trycka på. Så har den inte repat sig efter allt jobb me hårtorken & vila så lämnar jag in den på fredag i stan så får dom kika på den! Åker till stan & kollar på ungdomsmässa för unga ledare inom idrotten, så de ska bli kul :) Ska nog träffa rasmusen oxå, wiho!
 
Idag va en ganska slapp dag. Åkte till en annan skola imorse och hade musik, spelat i ensemble och jag va såklart basist. Riktigt kul faktiskt! Sen blev de matte och lite repetition inför sista matte nationella imorrn. Efter skolan smet jag iväg och köpte en present till Mimmi & for sen hem till henne o blev bjudd på tårta o kaffe, namnam! Ska packa lite tills jag far till pappa imorrn & lite till stan, o sen blire nog bara lägga mig & läsa ellr kolla på film. :) Skulle behöva läsa men.. få se hur de bli me orken, hehe.
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0