Summer

Igår drog jag till stan på ungdomsmässa. Sprang på stan lite först & hittade äntligen skor till skolavslutningen! Sen gick jag in på mässan & kollade lite ute på torget men den va mest för stans föreningar & ungdomar, inte vi i länet så de kändes lite halvdant. Satt i solen och nästan smälte bort, de va såå varmt! Satt där och solade mig tills Rasmus slutat skolan så han kom förbi, vi gick på stan & lite runt runt, satt o surrade och hade de allmänt bra. :) Så kul att träffas igen efter så lång tid! 
 
Imorse vaknade jag av en massa sirener, två brandbilar som körde förbi.. Har iaf klivit upp & hunnit äta och sola lite, har just nu 37-38 grader i solen så fick faktiskt ta en paus i solandet för att inte smälta bort haha. :)
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0