end of the night, it's going down

ha haft en helt okej dag trots att de bara blev ca 4 timmar sömn inatt, men de gick bra ändå! :) ha vare me om en helt otrolig upplevelse och lättnad ikväll som betyder otroligt mycke för mig, är fortfarande lite omtumlad men helt otroligt bara. 
ha nästan nyss käkat middag, blev makaroner & fläskkorv idag, typisk farmor-mat haha! men gott vare :) funderar på om jag ska pyssla me lite grejer ellr ta ett träningspass, se inte speciellt roligt ut att ta en promenad hellr så tro de bli lite pyssel innan jag hoppar in i duschen! 
 
/r
 
bjuder på en gammal bild.
 

Kommentarer
Postat av: MISS REBECCA

hej :) kolla gärna in min blogg då jag gjort några ändringar idag. ha en bra kväll :) kram

2013-10-22 @ 20:14:06
URL: http://missrebecca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0