Home sweet home ♥

Eftersom de va föräldramöte igårkväll så fick vi kompledigt imorrn så därför ha jag gått på LOV nu! Wihooo :) känns verkligen behövligt me en veckas ledighet nu, lite tid att andas o återhämta sig innan vi ska ut på praktik & köra sista rycket fram till jul.
åkte hem till mammi idag & imorrn ska jag, elsa o Mimmi hälsa på på vår gamla skola där dom ha renoverat nu under sommarn o gjort snyggt :) ska bli kul att träffa alla lärare igen o se skolan! efter de bli de fika på caféet, mums! :)
åker tillbaks på lördag igen för o umgås me mina brudisar innan vi skiljs åt för lovet, ska bli mys!
nä, nu ska jag leta upp nån bra film o kolla på innan jag slår igen mina blå :)
 
/r
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0