Irriterad + plugghäst + aningen stressad = jag!

Jag är irriterad över att jag nu hade sett på SOS Västkust och antecknat på datan för varje uppdrag dom fick. Sen dampa datan lös och då försvann allting! :@ Usch, va irriterad jag blir!!!!!

Plugghäst är jag de! Eftersom jag vart sjuk, och att va sjuk många dagar på högstadiet bådar inte gott för ens arbete och betyg, så jag har bara hunnit plugga till proven och inte arbetat nåt. Behöver plugga till biologi-provet på onsdag, göra matte (ligger efter 2 avsnitt) och läsa typ 70 sidor i svenskaboken (jobbigt?!). Aningen stressad, alltså. Jag tänker fixa biologiprovet på onsdag, ska jag gå med boken på näsan så ska jag fixa provet! Jag vill verkligen jobba för att förstå de vi ska kunna och förstå och sen göra bra ifrån mig på provet!
Nu förstår ni nog rubriken! ;)

http://www.nok.se/BR/nok/9789127616059.jpg

Igår hade vi spanskaprov och de tror jag gick rätt bra, kunde de mesta. MEN jag kommer ha några fel, inte full pott den här gången tror jag. Idag hade vi SO-prov och de tror jag gick rätt bra, bara osäker på en fråga så de KAN bli full pott där! :) Och jag hade 45/50 poäng på engelskaprovet i fredags och ligger nu på ett VG i engelska. :) Mycket nöjd med tanke på all frånvaro! :D
Shit, va jag låter pluggis här! :o

I helgen ska jag och mamma baka rätt mycket. Tror vi skulle göra pepparkakor, pepparkaksmuffins och nåt mer. :) Imorgon hämtar vi ut min väggstereo från Pandaförsäljningen! :D Kommer bli superkul att ha den i rummet, hoppas jag får nån bra ljudbok i julklapp då! :) Jag var så trött imorse att jag knappt kunde stå, benen var som gele. :S Iofs, så var jag uppe till elva igår för jag duschade och sen fikade jag och såg tv med mamma. :P

Men nu har inte jag tid att sitta här och berätta om allt och inget! Jag måste plugga! -.- :(

Ha ett bra avslut på den här veckan allihop! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0