Åkt ambulans :( :)

Igår morse hade jag fått typ spasmer i sömn, nästan krampat alltså och inte varit riktigt vid medvetande. Jag hade svamlat och varit jättekonstig så jag fick åka ambulans till en akutmott. 6 mil härifrån. Amb sjv Jörgen kände igen mej för han var här för ett halvår sen då samma sak hände. Och amb ssk Anna satt med mej och hon lärde mej hur man känner blodkärl och visade mej litegrann på väskor och lådor. :) Så berättade hon lite om yrket och så då hon hörde att jag ville bli amb ssk. :) Så jag fick ytterligare en liten lektion. ;)

Idag har jag latat i hängmattan nästan hela dagen och läst min superbra:iga bok! :) Kathys hemlighet! Har läst ut den (150 sidor) på tre dagar! :D Inte likt mej, men den var riktigt bra! :)

Igår gick åskan jättemycket och de blixtrade hela tiden!! Usch! :O De var faktiskt lite otäckt, de var värsta åskan i år iaf. :S På söndag så ska jag va med Su. :) Sen nån dag ska jag fara på djurparken med famlijen. :) Ska fota jättemycket då och lägga upp sen. :)

Ha de jättebra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0