''Colgate Sensitive Pro-Relief'' in my heart!

Provtuben som man får på Apoteket har legat i vår badrumshylla några veckor och nu igårkväll så tog jag mej äntligen för att prova tandkrämen. Anledningen till varför jag gjorde det var att när jag sköljde med kallvatten efter att jag borstat tänderna (med Apotekets egna sensitive-tandkräm) så ilade de som bara den, obehagligt och gjorde ont! :( Så jag tog lite av provtandkrämen på fingret, smetade på tänderna som ilade, väntade en minut och sköljde. De var som att de hade blivit bedövat! :D Jag måste erkänna att jag har fått gener till att vara skeptisk mot sån här reklam och nya grejer då jag redan har bra grejer, men nu hade jag inte en bra tandkräm och då var jag tvungen att prova den här lilla tuben och de funkade! :) Så alla som känner igen sej här, spring till Apoteket och ta en provtub om de finns annars köp den! :D De funkar utmärkt! Provade imorse oxå och då smetade jag på alla tänder och de var som bedövat, kändes ingen ilning alls. :)

http://topicstock.pantip.com/lumpini/topicstock/2010/03/L9060716/L9060716-vote2.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0