Tisdag

Jahapp, då har ännu en dag gått. :) (de där lät som att jag har tråkigt jämt men de har jag inte!) ;P Idag har vi ätit middag med farmor iaf. :P Sen när vi kom hem så har jag fotograferat lite så de kommer väl upp bilder nån dag. :) Har tappat inspirationen när jag ska redigera. :(( Kommer inte på nånting..Håller på att redigera lite porträtt men de blir inget annat än auto färg-vitbalans och kanske svartvita foton och inget mer. :( Får se om de kommer tillbaka så småningom..

Imorgon ska vi åka till mormor. :) Jag har bakat två sockerkakor som jag ska ge henne. ;P Hon älskar sockerkaka, och tyckte att mina var jättegoda så jag har bakat så hon kan frysa in också. xD Haha, jag kommer bli världens bästa hemmafru, jag! :D Hahaha !!

Ha de bra! :)

Kommentarer
Postat av: Albertingebjorg

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-10-07 @ 11:44:02
URL: http://albertingebjorg.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0