Ändrade planer ang. systemaren

Japp! De har blivit ändrade planer då de gäller systemkameran. Jag fick ett tips av Annelie om att DustinHome har en kampanj på Canon EOS 1000d. Tack så mycket för tipset till henne! :)) Man får alltså en kameraväska, en Canon EOS 1000d och ett minneskort för 3990:- exkl. frakt! :) Det är ett riktigt kap!! :D På Elgiganten så kostar endast kameran 3990:-, så jag sparar in ca. 500-600:- på att handla på DustinHome! :D Här är länken till kampanjen: CANON EOS 1000D + OPTIK EF-S 18-55 MM + 4GB + VÄSKA - .
Så om du vill göra ett kap på den här kameran handla här! :)

Vi åker iaf till stan imorgon så jag handlar väl kanske nåt linne eller något. :) Lägger nog upp nån bild imorgon kväll. :P Kameran kommer säkert nästa vecka, tisdag eller onsdag. :P

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tror du kommer bli supernöjd med kameran! Trevlig dag i stan, trots härligt sommarväder! :))

2010-06-18 @ 08:54:14
URL: http://bjornhonan.blogg.se/
Postat av: alice

Hej vilken fin blogg :) va gärna me och tyck till om vilken outfit du gillar bäst i min blogg www.alicenaslund.blogg.se ;) ha de bra :)

2010-06-18 @ 18:06:25
URL: http://alicenaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0