Shoppingdag!

Idag har familjen varit i stan och handlat lite. Pappa skulle träffa en läkare och sjukgymnast på sjukhusets ryggklinik idag så då passade jag och mamma på att följa med och handla lite. Det var kul. :) När vi var inne på en ''galleria'' så fick mamma ett epilepsianfall. Ja, jag har ju inte berättat tidigare att min mamma har andra gradens epilepsi, så när hon får sina anfall så försvinner hon i huvudet bara en minut ungefär och sen kommer hon tillbaka igen. Och då var det en snäll kvinna som satt i rullstol som förmodligen såg det där (vi satt inne på ett café) så hon kom och gav oss en juiceförpackning (sån här MER). Det var jättesnällt av henne tycker jag! :) Mamma blev väldigt yr efter anfallet så vi gick ut från affären och jag skyndade mej att hitta en sittplats i det fullproppade caféet. Det gick bra, men det var jobbigt bland allt folk. Allt gick bra iaf! :) Vi gick runt på affärer och handlade och tittade, sen åkte vi upp på ett annat ställe och handlade lite mat, åt på restaurangen där och for på OnOff en sväng och sen åkte vi hem. Jag fyndade fyra böcker också på bokrean på Coop Forum. 3 MaryKate & Ashley böcker och 1 Marley och jag. :) Den boken har jag letat efter jättelänge och då hittade jag den. Eftersom att vi var tvungna att sälja vår lilla labradorvalp förra våren så tyckte jag att det var roligt att läsa den här boken, eftersom den handlar om ett journalistpar som köper en liten labradorvalp. :) Här kommer bilderna på kläderna och ett par örhängen jag köpte. :)

Kommentarer
Postat av: Nicolasamy

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-01-09 @ 14:09:42
URL: http://nicolasamy.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0