Godnatt!

Mamma fick stå modell ikväll eftersom jag ville träna att fota porträtt. :) Så då sminkade jag upp henne lite (de blev inge bra eftersom jag suger på att sminka haha) och fixade håret (de är jag bättre på ;]). Sen tog jag i alla möjliga vinklar. Men eftersom mamma vill vara anonym kommer inga bilder upp här, tyvärr. :( Jag ska säkert fota nån kompis längre fram och då går de nog bra att visa upp några foton. :) Nu ska jag lägga undan datan och lägga mej och läsa Marley och jag. Jag gjorde ett uppehåll i den boken, varför vet jag inte,, kanske inte hann med att läsa på kvällarna eller inte orkade. ;) Jag lär ändå inte somna förrän ca. 22.00. :P

Go'natt! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0