Besök av Su! :D

Igår efter skolan for jag, Su och Julia till en frisör och tog hål i öronen. :) Vi har ju allihopa redan två hål i öronen, (ett i vardera öra) men vi ville ta ett till. :) Så Julia tog två hål till så hon har nu tre på höger öra, medan Su och jag tog ett till i höger öra. Jag blev supernöjd, bilder finns ju här nere!

Sen följde Su med mej hem och sov hos mej. Vi hade jätteroligt! :D <3 De blir ju alldeles för sällan hon kommer upp. :/ Men här finns bilder också från igårkväll. :) Vi fotade varann ute ganska mkt och de är ju alltid kul!

På måndag har vi Danspatrullen igen, hade de i torsdags med. Ikväll ska jag se Juno kl. 21:25 på TV4. :) Har verkligen velat se den filmen, och jag ska tvinga mej själv att se den fastän jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter, haha! ;) Jag och Su var uppe till klockan ett inatt och vaknade 8:00 imorse. Så imorrn ska jag sova ut ganska länge tro jag. ;) Passa på när de är helg!! Men vi går ju bara den här veckan och sen har vi lov en vecka! :D

Ha de så bra! :)


Mitt öra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0