My leg huuuuurts! :S

Usch, nu har jag blivit mer eller mindre handikappad! :S Jag har fått nåt skit i höften, började imorse, känns nästan som ''senadrag''. :S Ska gå till skolsyster imorron och se om jag får kryckor eller något. Kan knappt stödja på benet alls och benet har nästan vridit sej. Får se vad hon erbjuder mej. ;)

Idag har varit en helt okej dag på skolan. :) Vi hade först IUP hela förmiddagen, sen hade vi NO och matte. :P Till helgen ska vi måla om mitt rum! :D :D Är så less på min rosa, fula, barnsliga färg som målades hit för 5 år sen! Usch.. de kommer bli beige, med två silver och guldränder som en bård runt hela väggen. :) Kommer bli supersnyggt! :D Och så klart kommer de ju upp bilder så fort de är klart! ;) Ska även passa på att möblera om då. :)

Tror jag ska fixa naglarna nu innan jag ska fika. :) Ikväll blir de första Idol! :D

Ha de superbra!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv: Aw tack så mycket :)<3

2010-09-08 @ 19:51:57
URL: http://youngandpregnant.blogg.se/
Postat av: Sveinungveronika

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-03-25 @ 11:22:37
URL: http://sveinungveronika.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0