Oh, when the lights go out.

Hallo! :)
Jisses så mycke energi jag har trots att jag är rätt förkyld fortfarande! Vart ute på en powerwalk, superskönt verkligen! Tror att de är för att man är ledig, man får ta igen all sömn och vila och bara göra de man tycker är kul. Sånt laddar verkligen dom mentala batterierna! :)


Idag har jag iaf vart hos min faster me farmor och pappa och käkat middag! De va jättegott, men usch nu börjar jag bli less på julmat. Haha, nu kommer de bli gott med vanlig pannkaka ett tag framöver! ;)
Men jättemys att fara på middag och träffa lite kusiner och så. Nu sitter jag bara i sängen och ska snart packa för imorrn åker jag och morsan iväg en sväng! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0