Tisdag!

Och då har tisdagen gått oxå. :) Har vart en rätt taskig dag.. -.- Vi hade först IUP hela förmiddagen och jag jobba fan häcken av mej, rent sagt! xD Haha! Hade inte ens tid till rast nästan. ;o Fick äntligen tid till rast när jag vänta på att en lärare skulle komma tillbaks från sin rast! Hade en forskning om äldrevården som skulle bli klar och sen hade vi nån engelska typ uppsats som skulle lämnas in fortast möjligt, så ah de vart lite stressigt idag! Men de är ju bra de med. ;) Hellre ha mycke å göra än ingenting alls ju! :o Men sen satte jag mej ner och läste en bok som heter Jägarskolan. :D

Imorrn äre en vanlig dag i skolan oxå. :P
OCH måste berätta ett bland mina största problem just nu! Har fått fem finnar i ansiktet! :o FEM! Stressfinnar? :s
Nää, nu ska jag strax hoppa in i duschen! :D



Bjuder på en bild som togs med mitt ofärgade hår! ;)

Kommentarer
Postat av: miimmi:)

Shiit vad fin du är Rebeckah! <3

2011-01-12 @ 21:31:39
URL: http://miimmii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0