göra-lös-lista! ;)

JUST NU.
klädsel just nu: Shorts, och ett linne. :)
frisyr: utsläppt, uppsatt lugg.
låt: Inget stoppar oss nu - Black Jack.
tv: Inget.
vill ha: Maaat! ;)
dricka: Passionsfruktsdrickan. ;)

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Jag.
såg dig gråta: alla som va på begravningen. :/
fick dig att gråta: vet inte.
fick dig att börja skratta: pappa.
du gick på bio med: minns inte. :p
du gick på stan med: minns inte. :p
skickade ett sms till dig: Su. :)

HAR DU NÅGONSIN:
bråkat med ditt husdjur: haha, jaa. xD
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: jaa! :o

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: Ja.
Danmark: Nej.
Finland: Nej.
Island: Nej.
USA: Nej.
Afrika: Nej.
Thailand: Ja.
Dubai: Nej.
Syd Amerika: Nej.
Kina: Nej.
Japan: Nej.
Spanien: Nej.
France: Nej.

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Att kräkas.
Vart vill du gifta dig: Ingen aning. :)
Vem hatar du verkligen: Nja, ingen faktiskt. :)
Varit kär: Japp.
Kör du bil: Övningskör litegrann. ;)
Har du ett jobb: Nope..
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, lite lagom ofta. :) Vill va själv ibland, va social ibland. 
Är du ett hälsofreak: Haha, kan jag inte påstå. ;p
Är du ensam nu: Nej, har mina två katter hos mej. :d
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Candyman! :p

FAVORIT:
Rum i huset: Mitt rum
Typ av musik: Dansbandsmusik och r'n'b. :)
Parfym: Vva la Juicy och Paris Hilton! :)
Månad: Juli, tror jag.
Mat: Tacos, grillat, tunnbrödsrullar och lite sånt. :p
Dricka: Passionsdricka, CocaCola och lite mer. :)
Godis: De absolut mesta! :)
Tidning: Julia och Veckorevyn! :)
Film: Mia&Klara. :)
Skådis: Mia Skäringer, Julia Roberts, 
Djur: Katt, hund.

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Jaa.
Köpt någonting: Näe, tro inte de. :p
Varit sjuk: Näe. :)
Sjungit: Nja, tro inte de. :p
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej.
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Nej.
Saknat någon: Njae.
Kramat någon: Ja.
Kissed someone: Nej. 
Ätit: Haha, jaa?!

Kommentarer
Postat av: WADUP!

- ville bara önska dig en trevlig helg!

2011-07-29 @ 18:22:21
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0