Nyslingad och jordgubbar :)

Mums! Har nyss ätit jordgubbar med grädde, spanska jordgubbar dock. Men goooda! :D
Plus att jag har senaste två dagarna tänkt på att slinga håret ändå och då tog jag och köpte ett slingpaket idag och gjorde det ikväll! Håret har inte riktigt torkat än men jag tror att de blev bra! :) Blonda slingor blev de då, genom att jag är så mörkhårig. Så nu sitter vi och ser Kvällen är din och sen blir de Eurovision. :) Har inte alls följt Melodifestivalen eller Eurovision nånting men hörde att Saade är i final (?) så måste väl ändå se de då!
Trevlig lördagkväll till er!

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej, jag tittade på Eurovision, men blev lite besviken på vinnarlåten. Men men, kul att det gick bra för Sverige :)



Vad gör du idag ? :)

2011-05-15 @ 13:56:39
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0