Tuesday.. boring tuesday.

Hej!
Okej, visst har dagen vart riktigt tråkig och seg men..! Jag är typ aslycklig för jag klarade provet som jag nu gjorde om för tredje gången äntligen plus att jag och älskling firar en månad! :D Så.. trots att jag haft gaaalet ont i mina knän idag och vart allmänt i fysisk obalans, så har man gjort nytta och vart superglad ändå!
Har lyckats med att skada mina knän igår när vi hade löpning på gympan så imorse var vänstra knät mycke större än de högra, alltså väldigt svullet. Så gick ner på HC och fick de lindat och sen gick jag till sjukgymnasten och fick ett träningsprogram enbart för knäna som jag ska göra sen så nu ska de här fixa sej oxå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0