Dag 1 - Om mig själv.

Jag heter alltså Rebeckah Söderqvist och jag fyller 15 år i maj. :) Jag bor med min mamma på veckor och vissa helger och med min pappa vissa helger och lov. Jag går 8an tillsammans med världens bästa klass i en väldigt liten skola, såklart både positivt & negativt på den!
När jag var liten ville jag bli akutläkare eller veterinär och vårdintresset har fortsatt ju längre upp i åldern jag kommit. Och sen tre år tillbaks är mitt mål i livet att bli ambulanssjuksköterska.
Jag är väldigt social men trivs också att vara själv ibland, få min egentid och då lyssnar jag gärna på lite bra musik jag tycker om. Mest dubstep & pop.
Jag är också en sån som tar dagen som den kommer men när det gäller min familjens, vänners eller pojkvänners problem eller funderingar så kan jag bli en grubblare som slår alla rekord!
Jag älskar också att hjälpa andra människor, kända som främlingar, och har ofta fått hört att jag är duktig på det också vilket är jättekul att höra! Dock inte allt för mycket för då går jag själv lätt in i väggen. Men jag lär mig hela tiden att hantera det rätt och då går det kanon. :)
En hobby som ligger mig nära om hjärtat är att skriva texter. Noveller, dikter, små rader, rim, you name it! Skriva och bearbeta, det är som terapi för mig. ♥
Hoppas ni vet lite mer om mig nu, haha. :)

Kommentarer
Postat av: ♫ ♪ uknowelin

sv: tack så mycket :D

2012-04-11 @ 18:20:40
URL: http://uknowelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0