Dag 8 - Såhär är jag som person.

Oj, hur beskriver man sig själv som person.. :o
Jag gillar att ta hand om människor både fysiskt och psykiskt vilket jag gjort väldigt mycket i mina dar, så har nog blivit väldigt bra på det oxå. :) Sen är jag väldigt självständig, tycker inte om när andra bestämmer över mej. Jag vill bara inspireras av andra människor, inte mer.
Jag är också en som ofta tar snabba beslut, jag gillar inte att grubbla på saker "tills vidare". Utan ska nåt ske så ska de ske nu på en gång, typ.
Jag är framförallt en funderare, en ren och helig funderare. Säkert 80% av min lediga tid tillbringar jag till bara att tänka och fundera. På allt och ingenting. Aldrig så många beslut jag funderar över genom att dom gör jag bort väldigt snabbt utan jag kan sitta och tänka på olika saker i min omgivning hur länge som helst.
Jag är väldigt egen som person och vill ha min egna stil. Gillar inte att se ut som alla andra utan fixar mitt hår som jag vill ha det, jag kanske inte blir den där typiskt snygga tjejen men hellre är jag personlig än att va den som ser ut som 20 andra.

Kommentarer
Postat av: R

Ville bara säga att du har sjukt vackert ansikte!

Hoppas kanske på att få din msn(A)?

/Hemlig beundrare R :]

2012-02-23 @ 20:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0