Premiärjakt & stickning!

For till pappa igårkväll för att kunna premiärjaga på harjakten nu imorse. :) Så klev upp kring 6 och for iväg me stövarn ut i skogen & fick världens soligaste och finaste morron verkligen! Hann se en älgko & en tjäder faktiskt. Sen gick Troy på harslag i ca 2 timmar men inget upptag blev de, men ändock - mycket nöjd! 
När vi kom hem gick Troy och la sig i min säng och jag däckade nog där me han sen oxå, haha! 
Ikväll for jag hem till mamma & satte mig me lite stickning. Ska bli tjocksockar till lillpiga min, mitt kusinbarn Lycka. :) Hoppas på att bli klar till vintern me dom iaf. (a) Haha, men de lär bli på några dagar så är dom klar! 
 
Nu ska jag och mammi fika lite.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0