Digitalkamera, hmm

Jag sitter och funderar på att köpa en digitalkamera. Ska kolla affärerna i stan och se vad dom kostar. Men jag har säkert råd för jag fick först 1000:- av mamma och pappa. Sen har jag sparat 500:- i mynt (:P) och sen vann jag 100:- på Bingolotto och 25:- på en Trisslott. Haha, låter jättetöntigt att jag sitter här och berättar vad jag har vunnit och vilka pengar jag har, haha. Så får jag 200:- i månadspeng så totalt har jag...hmm...1825:-. Och om jag köper en digitalkamera i januari när jag ska till stan så borde jag ha råd. :)  Ska kolla Pricerunner, det är en bra sida. :) www.pricerunner.se eller www.prisjakt.nu. :)

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0