God Jul!

Det här är ju mitt första blogginlägg i den här bloggen. :) Jag hade en blogg förut som hette www.rebeckah-minblogg.blogspot.com men jag tröttnade på den och startade en här istället. Ni kan gärna läsa min gamla blogg innan ni börjar läsa den här så vet ni lite mer om mej. :) Jag håller på att fixa en lite bättre header till min blogg  så det är på gång. Jag kan berätta litegrann om mej själv ifall ni väljer att inte läsa min gamla blogg. :) Jag heter Rebeckah och är 12 år. Jag vill bli ambulanssjuksköterska när jag blir stor och läser lite medicin och prehospital ak
utsjukvård. Jag har ett enormt stort intresse för det, men bloggen kommer att handla om annat också. :) Vad jag pysslar med på dagarna och hur jag går genom dagarna. :)  Jag bor med min mamma och pappa och 2 katter. Det var väl det jag hade att berätta. :) Idag är det julafton! :D Det känns kul! :) Jag har öppnat några julklappar och där fanns det 2 ljudsagor, lite smycken, örhängen och bäst av allt Wii Sports Resort! :D Jag har nu stängt av tvn och mitt Wii men jag har spelat sen 9 imorse och klockan är nu 11. :) Det är riktigt kul, och det vet nog alla som har det.. Den här julen ska vi vara BARA själva! Klockan 15.00 blir det Kalle Anka, sen ska vi äta. Sen ska jag vara tomte för mina föräldrar, haha. Sen ska vi väl se på tv eller nåt sånt. :P Jag ska kolla om jag kan fixa min header nu. :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej, Hamnade här av en slump. Vad kul att du redan vet vad du vill göra när du blir äldre! Jag själv läser till ambulanssjukvårdare just nu och det är riktigt spännande! Vem vet, vi kanske syns i det yrket nån gång i framtiden :P. Lycka till o ha de fint!

2011-01-10 @ 23:07:20
URL: http://maddesvita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0