God morgon!

Jag sitter fortfarande i sängen och bara latar fastän jag vaknade för exakt..hmm..1h och 20 min sen. :) Men det är ju jullov! :) Vi åker till mormor imorgon, det är sån snöstorm så det går inte att åka nånstans. Man ser knappt vägen när man kör! Mamma kom just in och sa att mormor ska ta bort sin katt. :( Hon verkar ha så ont och hon har genomgått en operation förut också så hon ska inte behöva plågas tycker vi. Så imorgon skjutsar vi henne till en veterinärmottagningen så får hon en spruta. :/ Känns tråkigt eftersom det är en syster och en dotter åt våra katter, men men dom ska inte behöva lida. Jag ska klä på mej nu.

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0