Julklappsdelningen över!

Nu har jag varit tomte och sen gått tillbaka in i mej själv och öppnat mina julklappar. :) Jag fick mest kläder, 1200:-, trisslott och tofflor och mycket mer. Fick jeans, mjukisbyxor, tjocktröja, vanliga tröjor och nåt mer. Nu är det Charlotte Perelli på TV, nån julkonsert i Örebro. Sen ska jag se Svensson Svensson och sen ska jag se Göta Kanal 2 - Vem drog ur proppen?. :) Den såg jag förra året oxå, och den är lika bra varje år. :) Det känns härligt med jullov nu. :) Bara sitta i mjukiskläder, inte kamma håret på morgonen, äta frukost 12.00 och se på film hela dagarna. :) Nästa vecka ska vi kanske åka till mormor för några nätter. :) Hälsa på henne lite. Jag gav bort 16 julklappar i år och det blev 1000:-. Köpte en bok och en topp till mamma. Pappa fick deo+aftershave och nåt rak-set. Farmor fick tofflor. Mormor fick ingenting, jag hann inte köpa nåt. :( Clara (min bästis) fick en ficklampa och det fick Michelle (min kompis) också. Rebecca (min bästis) fick ett halsband och Oskar (min kompis) fick nåt annat, kom inte ihåg. XD Haha. Vickan (min lärare) fick Åre-choklad. Lars (vår elevassistent) fick ett fiskedrag som blinkar. :) Vi spelade Bingolotto igår och jag vann 100:- och pappa också. :) Så vann jag 25:- på min trisslott jag fick i julklapp idag. Och pappa vann 50:-. :) Idag har jag hållit på med min bloggdesign hehe, och spelat Wii Sports Resort. :) Nej, nu ska jag fortsätta se på TV. :P

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0