Längesen uppdatering!

Vi åkte till mormor i måndags och då tog jag med min Tele2-dosa. Men då strulade den så det fungerade inte! Surt, men men. Vi hade fixat så en veterinär kom hem till mormor och hennes katt fick somna in stilla och lugnt där hemma. Veterinären trodde att katten fått njursvikt. Hon reagerade inte på nålstick eller att vi lyfte henne nästan så hon var nog väldigt sjuk. Vi ska begrava henne här hemma och allt gick bra. Annars så har jag haft ganska kul trots allt, jag har skurat och dammsugit, städat och hjälpt mormor med allt möjligt. Det snöade jättemycket idag så det var ganska rörigt på vägarna. Vi såg tre märken på väg hem, där folk hade farit av vägen med bilarna. :S Jag köpte en parfym på ICA. :) Date Truly Treasured. :) Den luktar jättegott! Jag önskar er alla Gott Nytt År och jag uppdaterar kanske ikväll eller nästa år. ;)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0