Ny design!

Nu är jag ÄNTLIGEN klar med min nya design! :) Gud vad jag har jobbat med den där! Jag är på väg mot medelstadiet i datakunskap och så kör jag Linux. Allt är på engelska och nya bildbehandlingsprogram, typ GIMP och Kompozer. Så det är mycket nytt, men jag har en dataguide som lär mej en massa nya saker. :) Jätteduktig kille! Imorgon åker vi KANSKE till mormor (helt oplanerat) akut. (En sak om mej är att jag måste planera min vardag för att jag inte ska bli så överraskad. Liksom tänka igenom och förbereda mej innan jag gör något) För hennes katt kan inte kissa och då måste vi skjutsa dom till en veterinär. Mamma pratade med en jourhavande veterinär ikväll och hon sa att det tyder på urinvägsinfektion och om katter inte kissar på ett helt dygn så kan dom lämna jordelivet och det vill vi ju verkligen inte! :( Så jag/vi ligger lite på helspänn nu. Men vi får se hur natten blir. :/ Om hon kissar ordentligt så behöver vi inte åka men jag har packat väskan så om vi åker imorgon så stannar vi ett par dagar. Då vi ändå tänkte åka nästa vecka så tar vi dom dagarna nu. :) Ikväll har vi haft en riktig familjekväll. :) Vi har tävlat i Wii Sports Resort och sen tittade vi på film och åt lite mackor och sånt. Vi såg 'Familjen Machan' eller hur det stavas. ;P Tänkte berätta lite om miin julklappar jag fick, innan jag avslutar inlägget. Jag fick mest kläder, pengar, choklad och Wii-spelet. Det kan ju bli dåligt med uppdatering nu de närmaste tre dagarna IFALL vi måste åka till mormor. Då tar jag inte med mej routern så då blir det inget bloggande. Annars uppdaterar jag så snart som möjligt, imorgon. :)

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0