Farmor hemma!

Nu är äntligen farmor hemma! :) Hon tycker ju såklart att de är skönt att vara hemma men hon trivdes ganska bra där med den där rumskompisen som hon hade så vi funderar på att ta henne till ett ålderdomshem. Där jag praoade alltså. För där har hon både andra gamla och personal som kan se till henne och hjälpa till när hon behöver hjälp. Jag var med om nåt väldigt läskigt alldeles nyss! :O Jag skulle sätta i laddarkabeln till datorn och så gnistrade de som bara den!! Jag fick ingen ström i mej men de gnistrade inte blått som de brukar. De gnistrade som eldfärgat, orange-rött. Sen gick de inte att tända nå lampor eller nånting i mamma-o-pappas sovrum och inte i mitt. Så resultatet blev en uppbränd eluttag och en trasig säkring som nu är bytt. Vi får ta hit en elektriker i veckan som lagar elkontakten. Jag har varit ute och fotat så ni kan snart kolla in bilderna på www.fritidsfotografen.blogg.se Vi var oxå på en fisketävling idag, men vi fick inte nåt pris eller nån fisk. ''/ Bättre lycka nästa gång! :) Nu ska jag äta upp min glass. :P

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0