Glad påsk! :)

Tänkte berätta att jag har pratat med farmor på telefon imorse. :) Hon mår bara bra och hon ska förmodligen komma hem idag och då har jag lovat att klä ut mej till påskkärring och skoja lite med henne. ;D Haha, jag har absolut växt ifrån att klä ut mej till påskkärring men för hennes skull så ska jag komma dit och skämta lite med henne. ;) Imorse var jag duktig. Jag har städat lite i rummet. Flyttat affischer, satt upp små förvaringskorgar och plockat ihop lite garn som låg utspritt. :) När jag vaknade satte jag igång att sticka lite till på min Åremössa. :) Om du vill göra en åremössa kolla ovanför de här inlägget. :) Där finns en beskrivning. Ikväll ska pappa laga entrécote. :) Gott!

Ha de bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0