Lördag

Jag har inte försvunnit, hehe. Blivit bortrövad eller rent av dött, jag har bara inte haft något att skriva och inte haft tid till att skriva något. De blev inget besök på rymdobservatoriet i torsdags pga dåligt väder. :( Men jag sov hos min faster ändå. :) Vi satt och mysade framför tv:n till 22.00 med hennes gosiga, underbara lilla kattunge. :) Hon är såååååååå söt! :D Hon heter Klara och är världens vildaste katt! ;) På natten kröp hon in under täcket, hoppade i sängen och var uppe på huvudet några gånger. :D Haha. Kattungar är för go'! :D Sen klev jag upp på morgonen halv åtta (fick alltså sovmorgon eftersom jag vanligtvis brukar kliva upp 20 minuter över 6) och åt frukost och sen gick jag till skolan. :) Vi såg på film hela förmiddagen och fick popcorn och saft av fröken. :) De var skönt att få ''sätta lite guldkant på vardagen''. :P Idag har jag pysslat lite. Och inte gjort så mycket...Latat...Jo, jag har ju bakat! Jag har bakat scones och banan-chokladmuffins. :) Bilder kommer sen när jag har tagit några. :) Jag har lite skolarbete att göra nu i helgen. Jag ska läsa ut en bok på över 120 sidor och så ska jag hinna virka klart två grytlappar som jag håller på med. :S Så jag blir inte göralös. :P Nä, nu ska jag se klart Körslaget. :)

Ha de bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0