Semester

Här kommer bilder från dagens härliga upplevelser. :) Vi har varit på djurparken igen, badat i nån badpark och sen tog jag även ett bad i bubbelpoolen på rummet. :) + att vi har spelat minigolf.



(bilderna är lite i oordning men de får gå ändå ;) )
1. Björnarna på djurparken. En kliar sej på magen. :P
2. En björn som tyckte väääääldigt mycket om mammas glass som hon åt när vi tittade på björnarna. ;)
3. Kan man bli sötare?? :D Supervarma och gulliga killingar. När jag kände på en mammas mage (hon var dräktig) så sparkade de i magen! :)
4. Jag badar i badparken. :P
5. Jag och min ''kompis'' killingen. ;)
6. Jag tar mej ett bubbelpad i badrummet. :))
7. Vi äter på restaurang. :)
8. Jag badar. :)
9. Jag är inne hos killingarna och getterna. :) Supersöta!!
10. Mamma och jag på restaurangen.
11. Jag och mamma på djurparken. :)
12. Jag och pappa på djurparken. :)
13. Provade på att vara björnunge. ;)
14. Spelade nåt knäppt skjutspel. xD
15. Vi spelar minigolf och pappa vann hela spelet men jag kom iaf 2:a och mamma sist! :D Men hon var glad ändå. ;)
16. Mamma och pappa på djurparken. :) <3
17. Mamma = proffsspelaren på minigolfbanan. ;)
18. Matning av sälar. :)
19. Mamma och pappa på restaurangen. :)
20. Pappa spelar golf. :)
21. Våra superstarka spareribs! :D Men de var gott när man skrapa bort kryddan och fick fram själva köttet. :)
22. Vi stannade efter resan hit och fikade. :)

åå nu faller snart ögonen igen helt här! Godnatt! :))

Kommentarer
Postat av: Clixo

oj vad härligt det såg ut :) o du är riktigt söt!

sv: jag har använt picnik :)<3

2010-08-20 @ 21:07:59
URL: http://clixos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0