Semester

Nu är vi ute på en liten semestertripp. :) Vi bor på hotell MED bubbelpool. :)) Så snart ska jag ta ett bubbelbad. :) Vi har nyss varit och ätit suuuuuperstarka spareribs på restaurangen just intill hotellet. Haha! De va jättestarkt! :P

Idag har vi gått på djurparken och där får man ju gå in och klappa killingar. :)) Dom är sååååå söta. :) Sen for vi in på ett lekland så jag körde sånt där tv-spel och sen hoppa jag studsmatta. :) Jag fick oxå upp mamma på den stora studsmattan, hon har aldrig hoppat studsmatta förut i HELA SITT LIV! Så gissa att hon tyckte att de var läskigt men kul. ;) Imorgon ska vi fara dit igen och åka ett sånt där guidetåg. :P Fast först ska vi åka och bada! :)

Nu ska jag se tv och sen ska jag ta ett bad i den häääärliga bubbelpoolen. :))

Ha de bra! :)

Kommentarer
Postat av: Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline

sv; Vilken tur :) tack!<3

2010-08-19 @ 18:49:52
URL: http://lindapauline.se
Postat av: Linnea

sv; hehe okej, på den bilden har jag min rutiga sjal som var inne förut hehe.. jätte skön faktiskt =)

2010-08-19 @ 21:39:17
URL: http://liasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0