Sjuk + regnigt + pissdag = Bad Day! :((

Usch! Idag är en sån dag när man känner sej låååååååg. :( Är man sjuk - dvs. hosta, hängig och såsig i huvet -, de regnar ute och regnet bara driver in grått ljus in i rummet (tråkigt ljus vill jag lova) och man återigen är sjuk så blir de en Bad Day! En riktig Bad Day! Men men, såna dagar kommer att återkomma men kanske inte på ett tag får vi hoppas. :)

Iaf så fick jag fotona från FujiDirekt idag som jag beställt före helgen. :) Har även köpt ramar som ser ut som pusselbitar (som jag sa) så nu ska jag rama in lite foton och sen fotar jag de och lägger upp de i samband med månadens investering. :P :)

Har inte så mkt mer att skriva om annat än att jag stannar hemma under kurering imorgon!

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: linda

ussch jag tycker inte helller om regn :(

2010-09-01 @ 19:36:27
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakbobsson [foto]

sv; vad roligt :D!

2010-09-02 @ 15:30:04
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0