Test!

Du heter: Rebeckah
Smeknamn: Sö, Söda, Becka
Låt som när du är ledsen sörjer till: Hmm.. vet ingen
Beroende av: ambulanssjukvård, luft, socker, datan, mobilen och musik :P
Vad tror folk om dig? Haha de vet jag inte, fråga dom? ;)
Stämmer det?
Vad får du oftast komplimanger för? Mina kläder, mitt hår, mitt arbete i skolan
Hur imponerar man på dig? Genom att va snäll, och sånt :P
Brukar du skratta för dig själv? Njae.. några gånger har jag nog gjort de :P
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Vi ska använda tandtråd XD
Var bor du? Norrland
Trivs du där? Jajemän :)
Hur svarar du i mobilen? Hemtelefonen: Ja, Rebeckah? Mobiltelefonen: Rebeckah?
Vem ringde du senast? Pappa.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Jamen då kommer jag och hämtar dej.
Antal timmar sömn inatt: ca. 7 ½
Sov du ensam? Nej
Brukar du komma i tid? Japp!
Hur känner du dig nu? Mätt, glad. ;)
Vanligaste färg på dina kläder? De är olika.
Vad tycker du om fötter? höh?
Vad saknar du? Su!!
Hade du en bra kväll igår? Hmm.. nej inte alls faktiskt.. fick i mej mjölk och blev dålig så nej ingen bra kväll :S
Favorit dryck på morgonen? Juice, laktosfri mjölk eller saft. :)
När brukar du oftast gå och lägga dig? 21.30
Är du blyg? Inför vissa personer.
Sysslar du med någon idrott? Skidåkning på vintern.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja :)
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Nada aning,
Är du nöjd med ditt liv? Ja :)
Är du bortskämd? Ja lagomt bortskämd. ;)
Vad gör du i morgon? Går skolan.
Vad är det värsta du vet? Min illamående-fobi. :/
Har du bra vänner och äkta vänskap? Japp!
Vad är det finaste du fått? Vet inte..:P
En speciell dag du minns: Paddlingen och när jag fyllde tonåring. :)
Du samlar på: Pengar, autografer och scrapbook saker :P
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen. SMS:ar med Su då. :P
När grät du senast?
Igår kväll.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, ge bort lite till nära och kära och fara utomlands lääänge! :P
Vill du gifta dig? Ja när jag  blir vuxen så :P
Vill du ha barn? Absolut när jag blir vuxen :P
Är du musikalisk? Japp, de är jag. :P
Vad dricker du helst när du är törstig? Vad som helst typ..
Bor dina föräldrar tillsammans? Aa.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja, när jag var liten förmodligen.
Biter du på naglarna? Nej, bara när det är nödsituation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0