50 frågor

50 frågor om mig!


1.Vad/vem fick dig att skratta idag? - Anja!
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? -Satt i entrén med Clara
3. Vad gjorde du för 30 min sen? - Satt vid datan
4. Vad hände dig 1993? -Var inte född då -.-
6. Tre ord varför du sist spydde? -Jag var magsjuk
7. Vilken färg är din hårborste? - svart
8. Vad köpte du sist? -brännbara CD-skivor
9. Vad fick du senast i present? - Skumtomtar :D
10. Vilken färg är din dörr? -vit
11. Var förvarar du dina pengar? -i plånboken?
12. Hur var vädret igår? -kallt som f*n
13. Vart kramades du sist? -på skolan tro jag
14. Vad ser du fram emot? - jullov
15. Vad är 15? - denna frågas nummer?
16. Vilken skostorlek har du? -37/38
17. Vill du klippa dig? -ja och nej
18. Är du över 25? -nepp
19. Pratar du mycket? -haha, ibland kanske ;)
20. Kollar du på O.C.? -nej!
21. Har ditt namn ett "x" i det? -neej.
22. Känner du någon som heter Steve? -haha, nej
23. Hittar du på egna ord? -njae,
25. Är du en typiskt svartsjuk person? - nej tro jag inte
26. Vad har du för mobil? - Sony Ericsson W715
27. Vem ringde dig sist? - Julia
28. Biter du på naglarna? -Nej inte längre
29. Har du lockigt hår? -Jaa!
30. Vilken konsert ska du på härnäst? - Ingen va jag vet
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? -vet int om de finns nån
32. Hur många gånger har du svurit idag? -haha, säkert över 13 ggr!
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? - ingen aning..?
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? -nej?
35. Ska du jobba imorgon? -ja om skolan räknas som jobb ;P
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - Vickan. Nolin! :)
37. Vad borde du göra nu? -Göra färdigt juldesignen
38. Har du något smeknamn? -jopp
39. Sover du mycket? - alldeles för lite! -.-
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? - vet inte :P
41. Vad ska du göra i veckan? - gå skolan :)
42. När var du ute sist? - idag?
43. Har du gråtit idag? -nej,
44. Är du en glad person? - för de mesta, ja
45. Har du roligt nu? -neej!
46. Vad äter du helst? -va som helst :p
47. Vem var du med sist? -nattis :)
48. Vad heter din mamma? -Agneta
49. Vad är hela ditt namn? -Agneta Rebeckah Miccaela Söderqvist
50. Tycker du om någon just nu? -jopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0