Fredag! :)

Härligt med fredag! Då är man stolt över att man gjort en vecka till och kämpat sej upp varje morgon för att fara till skolan. :) Och så får man vila i två dagar! Sen äre bara måndag och tisdag kvar, och sen äre jullov! :D Härligt härligt!

Imorgon ska jag fara och klippa mej hos Bettan! :D Ska klippa..eller vänta de får bli en överraskning ! ;) Kan säja att de är rätt vågat gjort den här klippningen. :o Men jag kan säja att de blir inte kortklippning. :P för de kommer jag aldrig aldrig att göra! :o
De var ju meningen att vi skulle baka i massor imorgon men vi får göra de imorron kväll och på söndag istället, genom att jag ska klippa mej då. :) Och de behövs! :o Håret är risigt och slitet och nästan för långt. Så ska snygga till de lite och de blir en överraskning resten! ;)

Nä, nu har jag inte tålamod att sitta här och babbla. Haha!
Ha en skön helg! :D

Kommentarer
Postat av: Nötpajen

Hur gör man smilisar på bloggen?

2010-12-21 @ 21:17:52
URL: http://notpajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0