Julafton ~

Så nu var julafton över. Då känns de faktiskt som att hela julen är över! :o Men de återstår ju ett par dagar till av julmaten och lite julmys ändå. :) Jag är supernöjd med julklapparna jag fick :) Imorse öppnade jag paketet jag fick av Clara och där låg de ett par fiina örhängen! :D Tack Clara! <3 Sen åt vi julgröt och tittade på julkalendern. Trodde de skulle bli ett sorgligt slut, men tji fick jag för jag hade fel! ;) Sen klädde jag på mej och fixade mej. Spelade Wii, spelade piano, titta på tv och sånt tråkigt tills klockan blev tre och då kollade vi såklart på Kalle Anka! :) Vad är en jul utan Kalle Anka?! Och efter Kalle Anka åt vi goood julmat! Prinskorv, köttbullar, revbensspjäll, honungsglaserat sidfläsk, potatis, lax, rödbetssallad m.m. Och sen öppnade jag alla julklappar! :) Jag fick:
- kläder (men ett par skitsnygga byxor var för små :( )
- pengar!
- ett pussel
- ljuslyktor (som jag önskat mej :D )
- örhängen (bl.a Pilgrim)
- några nyckelringar
- en film (SisselaK)
- 2 talböcker (Sune i Grekland och Det Brinner!
- choklad
- underkläder
- en liten spegel
- värmekam (supereffektivt! :D )
och sen vare säkert nåt mer men jag kommer inte på de! :)

Dessutom kan jag avslöja att jag håller på knåpa ihop en riktigt snygg bloggdesign som ska upp efter nyår! :D Men före kommer såklart en nyårsdesign oxå. ;)
GOD JUL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0