Juldagen

Det känns faktiskt som att julen 2010 är över nu. När julafton har varit, julklapparna är öppnade, Kalle Anka har man sett och allt de där då finns de ingen julkänsla kvar! Då börjar man längta efter sommarn, haha! ;) Nädå, jag bara skojar. Men nu längtar man tills Su kommer upp! :D Och fick ett litet fiiint SMS imorse där de stog att hon kommer upp på måndag! :D Vi kommer ha skojskojskoj! Ska fara till stan kanske nån dag, och hon ska sova här, vi ska fotografera rätt mkt och bara ha skojskojskoj! ;) :D

Mamma bar upp ett litet bord där vi ska lägga ut mitt pussel jag fick (1000-bitars) så man kan gå dit ibland och lägga lite pussel. :) Haha, nu står Morsan och spelar Wii. Hon spelar tennis. Värsta bigrörelserna, ja herregud ibland får man sej ett gott skratt åt dom här knäppgökarna till föräldrar! ;) Oooh där kom de ut några svärord oxå! De här kan bli en farlig dag! ;o

Nä, om man ska gå och klä på sej kanske. ;) Men å andra sidan vaknade jag 10.45 och sen älskar jag att gå runt i nattkläderna på dagen och så hittar jag på så mkt på morgonen när jag är pigg så jag typ "hinner" inte klä på mej. :p Ska fixa lite bilder i GIMP:en sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0