Torsdag med Su

Idag skulle jag och Su egentligen åkt till stan men jag har ju fått magkatarr så jag mår illa lite nu och då. Men jag fick ju tips om Gaviscon från barnmorskan och måste säja att dom må smaka allt äckligt som finns i världen men dom funkar riktigt bra! :) Fast de känns inte som nån bra början på 2011 att ha magkatarr. :S Usch! :( Man mår inte riktigt illa (typ som när man har magsjuka eller nåt) utan de är som ett tryck över magen. Har funderat på om de är gluten men jag får väl se om det här illamåendet går över!

Så eftersom vi inte åkte till stan så åkte vi till en större ort bara 5 mil härifrån och handlade på lite småaffärer istället. :) Men de var riktigt mysigt! Och jag köpte med mej:
  • Svarta übersnygga byxor!
  • Orange/vitrandigt linne
  • Pyjamasbyxor
  • Ett fint linne med snöre runt
  • Mineral blush (eller va de heter) Isadora (bara 72:-!)
  • Partyhatt ;)
  • Ny dagbok
  • Örhängen
  • Ljuslyktor (nya som ska bytas ut mot jullyktan)
Så de var en hel del! Sen gick vi och fikade och for på Dollar och sen hem! :D Nu ska jag va lite social med Su, så tjingeling på er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0