En praoplats fixad!

Idag har jag fixat EN praoplats iaf! :) Hos min faster på ett äldreboende. Jag trodde inte att jag skulle få komma dit genom att det är tystnadsplikt och en massa grejer. Men det skulle gå bra, men jag får ju inte göra så JÄTTEmycket. Men jag är supernöjd iaf! :) Jag ska få se när dom ger insulin, läsa lite för dom, kanske mata någon, titta i fotoalbum och lite sånt. :) Så det kommer bli superroligt! :) Jag håller på att läsa en bok som heter Hemsjukvård som är ganska gammal men som är superbra! Nu måste jag lägga undan datorn innan täcket börjar brinna, haha. Min klass ska vara med i den här kampanjen Dammsug Sverige. Vi ska samla 50-öringar och alla pengar går till Childhood, BRIS och SOS-Barnbyar. Läs mer på www.dammsugsverige.se.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0